Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

         "Άνθρωποι μόνοι που άφησαν σκόνη.."

 Έχοντας βιώσει κάποιες εμπειρίες στις ανθρώπινες σχέσεις που είχα τα 18 αυτά χρόνια που περπατώ στον κόσμο τούτο, καταλήγω στο συμπέρασμα πως είμαι (εν τέλει) υπέρμαχος του κακοπαθημένου "everybody leaves". 

Ναι, το ξέρω πως είμαι μικρή. Ξέρω πως "έχω πολύ καιρό μπροστά μου ακόμη, βρε!" και ξέρω πως για σένα που ίσως δεν έχεις τα ίδια βιώματα είμαι ένα ακόμη απαισιόδοξο κοριτσάκι που στα εφηβικά του χρόνια (πολύ πιθανόν να) πέρασε κατάθλιψη επειδή έβγαλε ακμή. Δε με αφορά όμως τίποτα από τα παραπάνω, ίσως γιατί ποτέ δε με ένοιαξε στα αλήθεια ο κοινωνικός περίγυρος (σε ευχαριστώ γι' αυτό μαμά!).. Αυτό, όμως, για το οποίο νοιαζόμουν και φρόντιζα συνεχώς ήταν να είμαι "εντάξει" απέναντι στους γονείς μου, τους φίλους μου και τις υποχρεώσεις μου. 

Έτσι κι έκανα λοιπόν..ήμουν υπόδειγμα κόρης, φίλη-αδελφή-ψυχαναλύτρια και υπόδειγμα μαθήτριας (εφόσον ήταν και η μόνη υποχρέωση που είχα ουσιαστικά). Παρόλα αυτά, τις περισσότερες φορές, δεν υπήρχε αντίκρυσμα. Όσο ήμουν μικρότερη, δεν το θεώρησα ποτέ πρόβλημα αυτό, καθώς πίστευα πως από μεριάς μου ήμουν όντως "εντάξει" και αυτό με έκανε να νιώθω ένα είδος ευχαρίστησης. Λίγα χρόνια αργότερα, δηλώνω πως αυτό ήταν ένα από τα μεγαλύτερα λάθη μου. 

Ποντάρεις σε ανθρώπους, χαρίζεσαι σε λυκοφιλίες, δανείζεις το κορμί σου σε κυνέρωτες, δίνεις κομμάτια του εαυτού σου, ανοίγεις την ψυχή σου, μοιράζεις τα τσιγάρα σου, αφήνεσαι όταν νιώσεις πια ασφαλής και τελικά, επέρχεται η πιο απροσδόκητη και καταστροφική πτώση. 

Και κάθε φορά, μικρή μου ανόητη, τα ίδια εσύ. Συνεχίζεις να δίνεις ευκαιρίες με την ελπίδα ότι στο τέλος κάποιος θα το αξίζει. Μάλλον ουτοπικό! Πώς να συνεχίσεις να το κάνεις αυτό? Έχεις δώσει τόσα πολλά εσύ που στο τέλος τι έχει μείνει για σένα? Μια πολυχρησιμοποιημένη σάρκα και προβαρισμένοι καθωσπρεπισμοί.. Προσωπικά, πλέον, με το να επενδύεις σε ανθρώπους και καταστάσεις κάνεις εξάσκηση στην αυτοκαταστροφή.. 

Γιατί στο τέλος της ημέρας κανείς δεν θα 'ναι εκεί για να πάρει την ευθύνη..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου